Haku
Viitteet 1-5 / 5
Sosiaalisen median yhdistäminen digitaaliseen portfolioon käyttömotivaation näkökulmasta
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mikä olisi pysyvän käyttömotivaation kannalta paras muoto sosiaalisen median yhdistämiseen prosessinomaiseen digitaaliseen portfolioon. Tämän perusteella pyrittiin muodostamaan ...
"Hullua olla käyttämättä" : korkeakoulukirjastojen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten korkeakoulukirjastot viestivät sosiaalisessa mediassa: mitä välineitä käytetään, miten niitä käytetään, ja kuinka vuorovaikutuksellista viestintä on. Tutkimuksen aineiston keräsin ...
Verkkotyökalujen ja sosiaalisen median hyödyntäminen lähidemokratiassa ja kunnallisessa päätöksenteossa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media ja verkkotyökalut ovat osa kansalaisten arkipäivää. Vuorovaikutteisuus leimaa myös julkisen sektorin tehtäviä ja organisaatiokulttuurissa sekä viestinnässä tapahtuneita muutoksia, joihin IT-teknologian ...
Syntyykö verkostoissa yhteisöllistä tietämystä? - Eri organisaatioissa ja maantieteellisesti eri paikoissa toimivien asiantuntijoiden verkostojen tiedonluomisesta, case-AVO
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassa tavoitteena on kuvata eri organisaatioissa toimivien maantieteellisesti erillään olevien asiantuntijayhteisöjen toimintaa ja siinä tapahtuvaa kehittämistä ja menetelmiä. Teoreettisena viitekehyksenä ...