Haku
Viitteet 1-6 / 6
6. luokkalaisten käsityksiä arvioinnista
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus käsittelee oppilaiden käsityksiä peruskoulussa suoritettavan arvioinnin tarkoituksesta ja tehtävästä. Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää 6. luokkalaisten käsityksiä hyvästä arvioinnista ja miksi arviointia ...
Kuinka iso suorakulmio on?: Kuudennen luokan oppilaiden taito arvioida suorakulmioiden pinta-aloja
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää kuinka hyvin kuudesluokkalaiset osaavat laskea ja arvioida suorakulmion muotoisia pinta-aloja ennen ja jälkeen opetusjakson. Tutkimuksessa myös selvitetään oppilaiden omaa kokemusta ...
Lokikirja oppimisen arviointimenetelmänä
(2019)
- article
"Kannustaa ja osoittaa vahvuuksia" : huoltajien käsityksiä oppilasarvioinnin tärkeimmästä tehtävästä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää huoltajien käsityksiä arvioinnin tärkeimmästä tehtävästä oman lapsensa kannalta. Toisena tavoitteena oli selvittää, minkälaista arviointitietoa huoltajat itse toivovat saavansa ...
Todistuksista keskusteluihin : luokanopettajien kokemuksia arviointikeskusteluista
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia luokanopettajilla on arviointikeskusteluiden pitämisestä. Tutkimuksen teoriatausta rakentui arvioinnin käsitteen määrittelystä sekä katsauksesta arviointiperiaatteiden ...
Terve koululainen -hankkeen arviointi RE-AIM-mallin mukaan
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lasten ja nuorten fyysinen aktiivisuus on terveen kasvun ja kehityksen perusta, ja kouluympäristö on ratkaisevassa roolissa oppilaiden liikunnan ilon ja innon ylläpitämisessä. Terve koululainen (TEKO) -hankkeessa on vuosien ...