Haku
Viitteet 1-3 / 3
Yritysten sisäinen markkinointi HR- ja markkinointitoimintojen yhteistyönä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sisäinen markkinointi on kiinnostanut tutkijoita ja käytännön toimijoita jo useita vuosikymmeniä. Se on markkinoinnillinen lähestymistapa yrityksen sisäisiin toimiin, joka lupaa vaikuttaa yrityksen strategisten tavoitteiden ...
”Kivet eivät kerro kuinka niitä on käsitelty” : julkis–yksityinen kumppanuus : case Tampereen Rantatunneli-allianssi
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielma käsittelee julkisen- ja yksityisen sektorin välistä kumppanuutta, public–private partnership ja allianssimallia infrastruktuurirakentamisessa. Allianssimalli yhtenä kumppanuuden muotona on ajankohtainen aihe, ...
Kiertotalouden vahvistaminen vaatii siilot ylittävää yhteistyötä
(Tampereen yliopisto, 2019)
- other