Haku
Viitteet 1-10 / 75
Urheilijoiden yhteistyökumppanuudet ja niistä viestiminen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka urheilijoiden yhteistyökumppanuudet vaikuttavat urheilijoiden viestintään Instagramissa. Tutkimuksessa tarkastellaan niin sanottuja marginaalilajeja edustavien suomalaisten ...
Sisällöistä sekaisin : Natiivimainonnan tunnistuskyvyn vaikutus yleisön käsitykseen journalismin uskottavuudesta ja kaupallistumisesta
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa käsitellään natiivimainosten sekä journalististen mediasisältöjen sekoittumista. Visuaalisesti ja sisällöllisesti journalismia muistuttavien natiivimainosten yleistymisen riskinä on se, etteivät ...
Nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestintä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitteriä pidetään Suomessa elitistisenä sosiaalisen median kanavana ja Twitter-viestintää on Suomessa tutkittu erityisesti politiikkaan liittyen. Aiempaa tutkimusta nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestinnästä Suomessa ...
Suomalaisten yliopistojen rehtoreiden viestintä Twitterissä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa monia mahdollisuuksia johtamiselle ja organisaatioille. Johtajien läsnäolo sosiaalisessa mediassa voidaan huomata etenkin Twitterissä, jonka yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa olevat ...
Toimittajien empatiaviestinnän funktiot tv-haastatteluissa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan toimittajien empatiaviestintää television henkilöhaastatteluissa. Toimittajan työssä sosiaalinen vuorovaikutus on keskeisessä roolissa ja toimittajat kohtaavat erilaisia ihmisiä ...
Poliisien kokemuksia Poliisiammattikorkeakoulun roolista vuorovaikutusosaamisen kehittymisessä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Viidessä vuodessa vähemmästä tuli enemmän : Tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisujen kehitys
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkimuksessa tutkitaan miten tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisut ovat kehittyneet viidessä vuodessa. Instagramin kaltaisesta, kuvapohjaisesta sosiaalisen median alustasta on tehty viimeisen ...
Toimittaja aidan takana: Hybridiammattilaisten näkökulmia ammattietiikkaan mediatyön murroksessa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -työssä pyrin selvittämään, millaisia ammattieettisiä käsityksiä kehittyy sekä journalistisissa tehtävissä että yhteisöviestinnän tai organisaatioviestinnän tehtävissä toimineille media-alan ammattilaisille. ...
”Oletko tyttö vai 12-vuotias poika?” : Äänen merkitys verkkomoninpelien ääniviestimissä sukupuolivähemmistöjen näkökulmasta
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Äänellä on verkkomoninpeleissä keskeinen rooli sen mahdollistaessa pelaajien välisen nopean viestinnän pelaamisen lomassa. Viestintä voi olla strategista, peliin liittyvistä asioista keskustelemista tai muunlaista sosiaalista ...