Haku
Viitteet 1-10 / 123
Urheilijoiden yhteistyökumppanuudet ja niistä viestiminen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka urheilijoiden yhteistyökumppanuudet vaikuttavat urheilijoiden viestintään Instagramissa. Tutkimuksessa tarkastellaan niin sanottuja marginaalilajeja edustavien suomalaisten ...
Henkilöstön asenteet työntekijälähettiläänä toimimiseen moniportaisessa organisaatiossa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median myötä työntekijöiden osallistumismahdollisuudet organisaation julkikuvan ylläpitämiseen ovat merkittävästi parantuneet. Vaikka organisaation maineen rakentaminen ja sidosryhmien tavoittaminen ovat ...
Virkamies työntekijälähettiläänä: Oikeusrekisterikeskuksen työntekijöiden rooli sosiaalisen median toimijoina
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa keskitytään Oikeusrekisterikeskuksen virkamiesten työntekijälähettilyyttä ja sosiaalista mediaa koskevien asenteiden selvittämiseen. Tutkimuksen tarkoituksena on löytää konkreettisia kehitysideoita ...
Circulating Emotions, Sticky Feelings: Affective dynamics of the Fukushima Daiichi nuclear disaster in a hybrid media environment
(Tampere University, 2020)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Yhdeksän magnitudin maanjäristyksen ja sen nostattaman tsunamin alkuun saattamaa Fukushima Daiichin ydinvoimalaonnettomuutta maaliskuussa 2011 voidaan pitää lähes yhtäaikaisesti kasautuneiden tapahtumien sarjana, joka ...
Terveysviestinnän vaikuttavuus sosiaalisessa mediassa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Terveysviestintä on enenevässä määrin siirtynyt lääkärin vastaanotoilta ja perinteisistä joukkoviestinnän kanavista sinne, missä ihmiset nykyään kuluttavat aikaansa: verkon sosiaalisen median alustoille. Pro gradu ...
Nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestintä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitteriä pidetään Suomessa elitistisenä sosiaalisen median kanavana ja Twitter-viestintää on Suomessa tutkittu erityisesti politiikkaan liittyen. Aiempaa tutkimusta nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestinnästä Suomessa ...
”Pelottavia aikoja”: Kaikukammiot, valeuutiset ja vihapuhe poliittisesti aktiivisten nuorten puheessa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielma tarkastelee sosiaalisen median roolia demokratian toiminnassa ja demokratiaa koskevissa mielikuvissa tarkastelemalla lähemmin kolmea usein tunnistettua ongelmaa: sosiaalisen median kuplia ja kaikukammiota, ...
Suomalaisten yliopistojen rehtoreiden viestintä Twitterissä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa monia mahdollisuuksia johtamiselle ja organisaatioille. Johtajien läsnäolo sosiaalisessa mediassa voidaan huomata etenkin Twitterissä, jonka yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa olevat ...
#ImWithSanna tasa-arvon puolustajana : Politisointia, mobilisointia ja tulevaisuuden visiointia Instagramissa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
8. lokakuuta 2020 Trendi-lehdessä julkaistussa artikkelissa pääministeri Sanna Marin poseerasi pukeutuneena syvään uurrettuun bleiseriin, jonka alla ei ollut aluspaitaa. Kuva aiheutti somekansan keskuudessa arvostelua muun ...