Haku
Viitteet 1-5 / 5
The Attraction of Company Online Communities - A Multiple Case Study
(Tampere University Press, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Online-yhteisöjen perustaminen sekä niiden hyödyntäminen voivat monin tavoin tehostaa yritysten pitkäaikaisten asiakassuhteiden kehittämistä. Eräs merkittävimmistä hyödyistä on dialogi asiakkaan kanssa sekä toisaalta ...
Asiakasuskollisuuden jaetut merkitykset
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Yrityksen menestyminen edellyttää nopeasti muuttuvilla, kilpailluilla markkinoilla kykyä synnyttää asiakkaissa uskollisuutta. Uskolliset asiakkaat ovat yritykselle tärkeä pääoma: asiakasuskollisuus suojaa yrityksiä ...
Creating Relational Customer Orientation
(Tampere University Press, 2008)
Väitöskirja
Väitöskirja
Kilpailun kovetessa teollisilla markkinoilla, vain harva yritys voi enää sanoa erottautuvansa kilpailijoistaan pelkästään teknologisten tuotteidensa avulla. Asiakkaiden liiketoiminnan syvällinen ymmärtämys ja asiakkaan ...
Users of New Technology - A Discourse Analysis of a New Technology User
(Tampere University Press, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimus esittää monipuolisen kuvan uuden teknologian käyttäjyydestä. Se tarkastelee käyttäjyyden käsitteen sisältöä ja pohtii erityisesti sitä, miten sosiaalinen erottautuminen tulee esiin uuden teknologian käytössä. ...
Consumer Online Impulsive Buying: Elements and Typology
(Tampere University Press, 2009)
Väitöskirja
Väitöskirja
Impulssi- eli heräteostot ovat olennainen osa nykyajan kulutusyhteiskuntaa, jossa kuluttajat viettävät yhä enemmän vapaa-aikaansa erilaisissa ostoympäristöissä. Viime vuosien merkittävimpiä muutoksia kuluttajien arjessa ...