Haku
Viitteet 1-6 / 6
Emotions in Leadership: Leading a Dramatic Ensemble
(Tampere University Press, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Miten teatteria tehdään? Voiko näyttelijöitä, autonomisia taiteilijoita johtaa? Onko ohjaaja johtaja? Tässä väitöskirjassa kerrotaan erilaisia johtajuustarinoita teatterikappaleen valmistamisesta. Johtajuustutkimuksesta ...
Municipal Entrepreneurialism and the Commercialization of the Finnish Water Sector
(Tampere University Press, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Viimeisten kymmenen vuoden aikana Suomen valtio on jatkuvasti vähentänyt taloudellista tukeaan kunnille samanaikaisesti rohkaisten niitä ottamaan käyttöön yksityisen sektorin käytäntöjä sekä vahvistamaan kuntien välistä ...
From Complex to Simple: Designing a Customer-Friendly Electronic Insurance Servicescape
(Tampere University Press, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Sähköiset palvelut ja internet ovat arkipäivää niin yrityksille kuin asiakkaillekin. Myös vakuutuspalveluja tarjotaan nykyään yhä enemmän sähköisessä ympäristössä. Kuluttajien kannalta sähköisten vakuutuspalveluiden ...
Crafting of Stock Market Identity and Framing of Strategic Behaviour- Longitudinal case analysis of Talentum Group
(Tampere University Press, 2009)
Väitöskirja
Väitöskirja
Pörssilistatut yhtiöt kilpailevat sijoittajien huomiosta ja arvostuksesta osana tavoitettaan luoda lisäarvoa omistajilleen. Sijoittajien kautta määräytyviä markkina-arvostuksia ei kuitenkaan ole syytä nähdä ainoastaan ...
Constructing customer understanding in front end of innovation
(Tampere University Press, 2009)
Väitöskirja
Väitöskirja
Asiakaslähtöisen innovaatiotoiminnan merkitystä korostetaan julkisessa keskustelussa yhä enenevässä määrin, ja sitä on pidetty suomalaisten, perinteisesti teknologiaorientoituneiksi katsottujen, organisaatioiden heikkoutena. ...
SIDOSRYHMÄSUHTEET LIIKETOIMINNAN ARVON LUOMISESSA- Palveluyksiköstä liiketoiminnaksi, episodi yrityksen elämää
(Tampere University Press, 2009)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksen kohteena oli yrityksen toiminnan strateginen muutos konsernin palveluyksiköstä itsenäiseksi yritykseksi. Tämä muutos pakottaa yrityksen kysymään, kenelle ja miten arvoa luodaan. Tutkittava ajanjakso kohdeyrityksessä ...