Haku
Viitteet 1-4 / 4
Yrityksen maineriskit sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Maine on aina olemassa. Yrityksellä maine luetaan osaksi aineetonta pääomaa, sillä hyvällä maineella on monia positiivisia vaikutuksia yrityksen toiminnassa ja se nähdään yrityksen yhtenä tärkeimpänä voimavarana. Maine ...
Työnantajakuvan muodostuminen sosiaalisessa mediassa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa tutkitaan työantajakuvan muodostumista sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena on kuvailla ja analysoida, miten potentiaalisen työntekijän kokema työnantajakuva muodostuu sosiaalisessa mediassa. ...
Vastuullisuustarinat ja yritysmaineen rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia yritysmaineen rakentamista sosiaalisessa mediassa vastuullisuustarinoiden kautta. Taustalla on ilmiö, jonka mukaan kuluttajien väliset keskustelut sosiaalisessa mediassa voivat ...
Asiantuntijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiantuntijoiden on osattava viestiä omasta osaamisestaan erottautuakseen kilpailuilla työmarkkinoilla. Samaan aikaan sosiaalinen media on mahdollistanut henkilöbrändin luomisen myös ihmisille, jotka eivät ole julkisuuden ...