Haku
Viitteet 1-5 / 5
Frauen- und Männerbilder in ausgewählten Werbeanzeigen aus deutschen und finnischen Printmedien
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mainonnalta on tänä päivänä lähes mahdotonta välttyä. Kohtaamme mainoksia alinomaa lähes joka paikassa. Reagoimme eri mainoksiin eri tavalla, mutta kaikella mai-nonnalla on sama tavoite: huomion ja mielenkiinnon herättäminen. ...
Rhetorik in politischen Werbungen. Eine Argumentationsanalyse der Flugblätter von CDU und SPD im Landtagswahlkampf Nordrhein-Westfalen 2012 und Bundestagswahlkampf 2013
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mainokset ovat osa jokapäiväistä elämäämme, joilta emme voi nyky-yhteiskunnassa juurikaan välttyä, sillä kohtaamme niitä eri muodoissa niin kotona kuin kodin ulkopuolellakin. Mainonta on tärkeä osa myös vaalikampanjointia, ...
Mehr als nur Werbeanzeigen - eine kontrastive Analyse der Werbebotschaften und des Text-Bild-Zusammenhangs von finnischen und deutschen VW-Anzeigen
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Oheinen tutkielmani tarkastelee Volkswagenin saksalaisia ja suomalaisia mainoksia, ja pureutuu mainosten yhtäläisyyksiin ja eroihin. Sen lisäksi tutkimuksen tarkoitus on selvittää, minkälainen on kuvan ja tekstin suhde ja ...
Ethiken der Repräsentation von Diversität in Werbebildern - Ein explorativer Vergleich von Werbeanzeigen in finnischen und deutschen Frauenzeitschriften
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä Pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan mainoksissa kuvattujen identiteettien monimuotoisuutta kontrastiivisesta saksalais-suomalaisesta näkökulmasta. Tarkoituksena on selvittää, millaisia representaatioita mainoskuvat ...