Haku
Viitteet 1-2 / 2
Rapalan ja Rovion brändiallianssi ja sen onnistuminen : Case Angry Birdsin vieheet
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoitus on kuvata ja analysoida brändiallianssin muodostumista yrityksen näkökulmasta, ja luoda kuluttajien näkökulmasta kokonaiskuva siitä, miten he arvioivat brändiallianssin onnistumista ja mitä ...
Kuluttajien tavat keskustella sponsoroidusta sisällöstä YouTubessa : Case Tupla Energy Company
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Valtaistuneet kuluttajat ohittavat digimarkkinoinnin perinteiset muodot yhä useammin. Kuluttajakäyttäytymisen muuttumisen myötä markkinoijat ovat alkaneet hyödyntää uusia tavoittamisen keinoja. Yksi keinosta on natiivimainonta, ...