Haku
Viitteet 1-10 / 188
Mikä monilukutaito?
(Tampereen yliopiston normaalikoulu, 2015)
- bookPart
Puhutko matematiikkaa?
(Tampereen yliopiston normaalikoulu, 2015)
- bookPart
The role of visual representations in scientific practices: from conceptual understanding and knowledge generation to ‘seeing’ how science works
(2015)
- article
The use of visual representations (i.e., photographs, diagrams, models) has been part of science, and their use makes it possible for scientists to interact with and represent complex phenomena, not observable in other ...
E-kuvakirjoja iPadeilla
(Tampereen yliopiston normaalikoulu, 2015)
- bookPart
Kielentäminen matematiikan ja äidinkielen opetuksen kehittämisessä
(Tampereen yliopiston normaalikoulu, 2015)
- bookPart
IDENTITEETISTÄ INFORMAATIOLUKUTAITOON: tavoitteena itsenäinen ja yhteisöllinen oppija
(Tampere University Press, 2015)
- book
Tavoitteena itsenäinen oppija –
identiteetin ja informaatiolukutaitojen vahvistaminen koulutuksessa
Peruskoulutuksen uusi, vuonna 2014 vahvistettu opetussuunnitelma korostaa oppimistavoitteena laaja-alaista osaamista ...
Identiteetti, autobiografinen muisti ja yhteisöllinen media opettajankoulutuksessa
(Tampere University Press, 2015)
- bookPart
Identiteetti tutkimuskohteena
(Tampere University Press, 2015)
- bookPart
Oppilaan narratiivisen identiteetin rakentumisen tukeminen perusopetuksessa
(Tampere University Press, 2015)
- bookPart