Haku
Viitteet 1-10 / 14
Yrityskulttuuri startup-yrityksen menestyksen mahdollistajana
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Startup-yritykset ovat ajankohtainen ja kuuma puheenaihe yhteiskunnallisessa keskustelussa. Startup-yritykset eroavat perinteisistä yrityksistä monella tapaa. Ne etsivät kuumeisesti skaalautuvaa liiketoimintaa ja muuttavat ...
Tilinpäätösviestintä OMX Helsinki 25 -yhtiöissä
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Säännöllinen tiedonantovelvollisuus, jonka alaisuuteen tilinpäätösviestintä kuuluu, suojaa sijoittajien etuja. Tilinpäätösmaailmassa tapahtuvien muutosten ohessa huomiota tulee kiinnittää puolueettomuuden ja avoimuuden ...
Sisäisen brändäyksen tavoitteet brändilanseerauksen kontekstissa
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Ilmastoneuvotteluiden mallintaminen peliteorian keinoin
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Epäluotettaviksi koettujen Facebook-mainosten piirteet
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Joidenkin tutkijoiden mukaan epäluottamus ja luottamus nähdään kahtena toisistaan irrallisena muuttujana, jotka korreloivat keskenään – eivätkä siis saman muuttujan kahtena ääriarvona. Mikäli tämä näkemys on oikeassa, on ...
Tarjouslaskennan kehittäminen rakennusalan yrityksessä
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää rakennustelineitä, sääsuojia ja henkilönostimia vuokraavan case-yrityksen kustannustekijät ja tarkastella niitä aiheeseen soveltuvan kirjallisuuden pohjalta. Tutkielmassa analysoidaan ...
Asiakaslähtöisyyden ilmeneminen suomalaisten mediatalojen sijoittajaviestinnässä
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Digitalisaatio on helpottanut monien ihmisten elämää ja yhdessä globalisaation kanssa ikään kuin pienentänyt maailmaa. Esimerkiksi media-ala on saanut paljon uusia mahdollisuuksia laajentua sekä muuttaa toimintaansa. ...
Palveleva johtajuus kirkkoherran työssä
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Palveleva johtajuus on johtamismuoto, jota on alettu tutkia 1970-luvulla Yhdysvalloissa. Se on johtamismuoto, jonka olennaisin piirre on johtajan palveleva asenne alaisiaan kohtaan. Palveleva johtajuus alkaa ihmisen ...
Päivittäistavarakauppojen omien merkkien hinta- ja laatumielikuvat
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kaupan ala on jatkuvan kilpailun kohteena ja kaupat joutuvat pohtimaan kilpailukeinoja markkinoilla selviämiseen. Kaupan omien merkkien myynti on jälleenmyyjille houkutteleva vaihtoehto, sillä omien tuotteiden kohdalla ...