Haku
Viitteet 1-8 / 8
Helsingin kaupunginvaltuutettujen ja kansalaisten välinen vuorovaikutus Twitterissä yhden kokousviikon aikana
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitter sosiaalisena mediana tarjoaa poliitikoille mahdollisuuden vuorovaikutukseen kansalaisten ja muiden sidosryhmien kanssa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että poliitikot eivät vielä täysin hyödynnä tätä mahdollisuutta ...
Journalismi Instagramissa – Miten sosiaalinen media ja mobiiliteknologia muuttavat journalismia
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma on tutkimusta sosiaalisen median, erityisesti Instagramin, vaikutuksesta journalismiin ja journalistiseen työhön. Millä tavoin Instagram ja sosiaaliset mediat vaikuttavat journalismin sisältöihin, ...
Vuorovaikutuksen keinot ja yhteisöllisyys Marimekon Instagram-sivulla
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä kandidaatin tutkielmassamme tarkastelemme vuorovaikutuksen keinoja sekä yhteisöllisyyden rakentumista Marimekon Instagram-sivulla. Painotamme tutkielmassamme erityisesti brändiyhteisöjen merkitystä viestinnällisestä ...
Yhdellä jalalla maailmanmestariksi : Horjuvatko vammaisuuden stereotypiat Facebookissa?
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on ollut selvittää, miten paraurheilijat esiintyvät yhteisöpalvelu Facebookiin lataamissaan profiilikuvissa ja onko näillä esityksillä mahdollista vaikuttaa vallitseviin stereotypioihin ...
Julkison mahdollisuus algoritmien ja alustojen aikakaudella: teoreettinen dystopia
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani tarkastelen, onko julkisuutta Yhdysvalloissa 1900-luvun alussa pohtineiden John Deweyn, Robert E. Parkin ja Herbert Blumerin kuvaama julkiso(toiminta) mahdollista 2010-luvun lopun maailmassa, jota ...
Juttumarkkinointi maksullisen journalismin lähettinä : sisällönanalyysi sanomalehtien juttumarkkinoinnin keinoista Facebookissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen millaista juttumarkkinointia sanomalehdet tekevät Facebookissa. Miten maksulliset artikkelit tarjoillaan, jotta ne houkuttelevat lukijaa ylittämään maksumuurin? Mistä osista ...
Pelkkää peeärrää? : lähdekäytännöt Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden urheilusivuilla
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani tutkin kuuden päivän ajalta Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden urheilujutuissa käytettyjä lähteitä. Tutkielman tarkoitus oli tarjota journalismin lähdekäytäntöjä selvittäneeseen ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa : teemahaastattelu sosiaalista mediaa kouluttaville
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani perehdyn henkilöbrändäykseen sosiaalisessa mediassa ja erityisesti siihen, miten yksityinen ja julkinen näkyvät henkilöbrändeissä sosiaalisessa mediassa. Lisäksi tutkielmassa käsitellään sitä, ...