Haku
Viitteet 1-10 / 14
Miten ihmiselle myydään tarina itsestään? : narratiivinen identiteettikäsitys yrityskertomuksen lähtökohtana
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Gradun tarkoituksena on tuottaa näkökulmia yritysten tarinankerontaan. Pyrin narratologisten käsitteiden avulla selkiyttämään markkinointiviestinnän alalla käytettävää kertomuksiin liityvää terminologiaa määrittelemällä ...
Suomi24-keskustelut kohtaamisten ja törmäysten tilana
(2018)
- article
"On hyvä olla siellä missä asiakkaatkin ovat" - Yleiset kirjastot sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median työkäyttö on viime vuosina arkipäiväistynyt kuntasektorilla. Yleiset kirjastot ovat nuorisotoimen ohella aktiivisimpia sosiaalisen median käyttäjiä.
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli ...
Sosiaalisen median käyttö kuntademokratian kehittämisessä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielma käsittelee sosiaalisen median hyödyntämistä kunnallisen demokratian kehittämisessä. Tutkielman keskeisin käsite on deliberatiivinen demokratia, jossa päätöksentekoa tarkastellaan keskustelun eli deliberaation ...
Eläin tarhassa : eläintarhan yhteiskunnalliset tehtävät Korkeasaaren viestinnässä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Eläintarhojen yhteiskunnallinen rooli voidaan aiemman tutkimuksen perusteella jakaa neljään päätehtävään, joita ovat luonnonsuojelu, kasvatus, tiede ja viihde. Eläintarhojen tehtävä on toimia luonnon monimuotoisuuden ...
Yrityksen maineriskit sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Maine on aina olemassa. Yrityksellä maine luetaan osaksi aineetonta pääomaa, sillä hyvällä maineella on monia positiivisia vaikutuksia yrityksen toiminnassa ja se nähdään yrityksen yhtenä tärkeimpänä voimavarana. Maine ...
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Variaatiosta ja sen funktioista nuorten porilaisten puhutuissa ja kirjoitetuissa keskusteluissa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen tutkielmassani variaatiota ja sen funktioita puhutuissa ja kirjoitetuissa keskusteluissa. Tutkielman keskeisenä tavoitteena on selvittää, millä tavoin puhutut keskustelut ja kirjoitetut WhatsApp-keskustelut ...