Haku
Viitteet 1-6 / 6
Pettynyt asiakas sosiaalisessa mediassa - Tutkimus finanssiyhtiöiden Facebook-sivuista
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on mullistanut yritysten toimintaympäristön lyhyessä ajassa. Se on mahdollistanut verkossa tapahtuvan asiakkaiden keskinäisen kommunikoinnin sekä asiakkaan ja yrityksen välisen vuorovaikutuksen reaaliaikaisesti. ...
Sosiaalisen median yhdistäminen digitaaliseen portfolioon käyttömotivaation näkökulmasta
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mikä olisi pysyvän käyttömotivaation kannalta paras muoto sosiaalisen median yhdistämiseen prosessinomaiseen digitaaliseen portfolioon. Tämän perusteella pyrittiin muodostamaan ...
Poliitikot verkossa - Suomen kansanedustajien suhtautuminen sosiaaliseen mediaan
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus käsittelee kansanedustajien sosiaalisen median käyttöä ja heidän suhtautumistaan sosiaaliseen mediaan työvälineenä. Kansanedustajien työhön liittyy olennaisena osana yhteydenpito äänestäjien ja median kanssa ...
"Jos ei meidän viestit mene läpi niin ei kukaan tiedä meidän olemassaoloa" Kansalaisjärjestöjen viestintä muuttuneessa mediassa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut sekä yksilöiden että perinteisen median toimintatapoja. Viestinnän digitalisoituminen tarjoaa helppoja ja huokeita julkaisukeinoja, joiden voi olettaa kiinnostavan pienin resurssein mutta ...
Tabletit yritysviestinnässä : tapaustutkimus
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassani käsittelen tablettijulkaisujen ottamista osaksi yritysviestintää. Esittelen laajasti tablettiviestinnän tarjoamia mahdollisuuksia sivuten muitakin tablettien tarjoamia etuja yritysten kannalta. Tutkielman ...
Mistä on nettideittaileva mies tehty? Maskuliinisen ideaaliminän rakentaminen Facebookin Sparkey-nettideittisovelluksessa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen suomalaisen miehen myöhäismodernissa ilmeneviä maskuliinisuuksien identiteettejä sosiaalisessa mediassa. Erityisesti pohdin mediakulttuurin ja sosiaalisen median roolia miehen ihanneminuuden rakentamisessa.
...