Haku
Viitteet 1-5 / 5
Mistä on nettideittaileva mies tehty? Maskuliinisen ideaaliminän rakentaminen Facebookin Sparkey-nettideittisovelluksessa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen suomalaisen miehen myöhäismodernissa ilmeneviä maskuliinisuuksien identiteettejä sosiaalisessa mediassa. Erityisesti pohdin mediakulttuurin ja sosiaalisen median roolia miehen ihanneminuuden rakentamisessa.
...
Heidän sieluissaan soi Pielinen ja humisee Koli. Pohjois-Karjalan maakunnan yhteisö ja ihmiset Karjalan kunnailla -televisiosarjassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassa selvitetään, miten fiktiivinen tv-ohjelma Karjalan kunnailla representoi Pohjois-Karjalan ihmisiä ja maakunnassa elävää yhteisöä. Karjalan kunnailla on vuosina 2007–2010 Yle TV2 -kanavalla esitetty suomalainen ...
"Puhun itsestäni, näen itseni, tunnen itseni" : Iholla-sarjan itsen representaatiot ja identiteettityö
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yksityisyyden piiriin kuuluvien asioiden avaaminen mediajulkisuudessa on tuore ja alati lisääntyvä ilmiö. Oman elämän kuvaaminen ja videokameralle puhuminen ovat tyypillisiä videoblogien kerrontamuotoja, mutta saavuttavat ...
Tataareja, kasakoita vai muslimeja? : Tataarien representaatiot ja niiden kehitys Suomen painetussa sanassa 1800-luvulta vuosiin 1917-1925
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee Suomeen 1800-luvulta alkaen muuttaneen tataariväestön representaatioita suomalaisessa mediassa 1800-luvulta vuosiin 1917-1925. Tataarit ovat Suomen ensimmäinen muslimivähemmistö, jolla ...
Ethiken der Repräsentation von Diversität in Werbebildern - Ein explorativer Vergleich von Werbeanzeigen in finnischen und deutschen Frauenzeitschriften
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä Pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan mainoksissa kuvattujen identiteettien monimuotoisuutta kontrastiivisesta saksalais-suomalaisesta näkökulmasta. Tarkoituksena on selvittää, millaisia representaatioita mainoskuvat ...