Haku
Viitteet 1-5 / 5
Dynamic Dialogue in Learning and Teaching - Towards Transformation in Vocational Teacher Education
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksessa tarkastellaan aikuisten toista tai kolmatta ammattipätevyyttä tavoittelevien ammatillisten opettajaopiskelijoiden kokemuksia koulutuksen aikana heidän itsensä kuvailemina, reflektoimina ja tulkitsemina. ...
Ohjauskeskustelu nuorten lukio-opintojen ja uran pohdinnan tukena
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tämän tutkimuksen keskeisenä tehtävänä on löytää toimivaan henkilökohtaiseen opinto-ohjausprosessiin ja erityisesti ohjauskeskusteluun liittyviä tekijöitä ja lisätä sitä kautta ymmärrystä ohjauskeskustelun ja -prosessin ...
Asiantuntijuuden kehittyminen ongelmaperustaisessa fysioterapeuttikoulutuksessa
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Opiskelijan aktiivisuutta, vastuullisuutta sekä oman toiminnan ja osaamisen tarkastelua kehittävien koulutuksellisten ratkaisujen uskotaan luovat edellytyksiä nykyisessä työelämässä tarvittavan asiantuntijuuden kehittymiselle. ...
TUNNEÄLYTAITOJEN JA YHTEISÖLLISYYDEN OPPIMINEN REFLEKTOINNIN JA RYHMÄPROSESSIN AVULLA
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2003)
Väitöskirja
Väitöskirja
Työelämässä menestyminen edellyttää nykyisin työntekijöiden ja työyhteisöjen jatkuvaa kehittymistä ja uusiutumista. Menestymistä on perinteisesti selitetty yleisellä älykkyydellä, mutta viime aikoina on tiedostettu tunneälyn ...
Huomisen opettajat. Luokanopettajakoulutus ammatillisen identiteetin rakentajana
(Tampere University Press, 2004)
Väitöskirja
Väitöskirja
Opettajankoulutus on se prosessi, jossa ammatilliset tiedot ja taidot omaksutaan. Tämän tutkimuksen kohteena on Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen Hämeenlinnan toimipaikassa tapahtuva luokanopettajakoulutus ...