Haku
Viitteet 1-4 / 4
Negotiating Interdiscursivity in a Problem-based Learning Tutorial Site. A Case Study of an International Business Programme
(Tampere University Press, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tämä tapaustutkimus keskittyy tarkastelemaan, millaisia tutoriaalikeskustelukäytäntöjä neuvotellaan ongelmaperustaista oppimista (problem-based learning, PBL) opetussuunnitelmansa pedagogisena lähestymistapanaan soveltavassa ...
Työ ja oppiminen rengastehtaassa. Organisatorinen oppiminen sekä sitä edistävät ja ehkäisevät tekijät teollisessa oppimisympäristössä
(Tampere University Press, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Oppiva organisaatio on ollut parin viime vuosikymmenen ajan yksi työyhteisöjen kehittämisen keskeisistä ideoista. Oppivan organisaation tutkimuksessa piirretään kuva konsensuksesta työpaikkojen luonnollisena tilana ja ne ...
Asiantuntijuuden kehittyminen ongelmaperustaisessa fysioterapeuttikoulutuksessa
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Opiskelijan aktiivisuutta, vastuullisuutta sekä oman toiminnan ja osaamisen tarkastelua kehittävien koulutuksellisten ratkaisujen uskotaan luovat edellytyksiä nykyisessä työelämässä tarvittavan asiantuntijuuden kehittymiselle. ...
Ongelmaperustainen pedagogiikka ja tutorin osaaminen
(Tampere University Press, 2003)
Väitöskirja
Väitöskirja
Ongelmaperustainen oppiminen, problem-based learning (PBL), on maailmanlaajuisesti, erityisesti ammatillisessa korkeakoulutuksessa sovellettu opetussuunnitelmallinen lähestymistapa, jonka suomalaiset sovellukset käynnistyivät ...