Haku
Viitteet 1-10 / 157
Suhdemarkkinointi ja sen tietohallinta.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sitoutuminen osatajan näkökulmasta tavarantoimittajasuhteessa - Case Kvaerner Masa-Yards.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yrityksen verkostoituminen ja siihen vaikuttavat tekijät.
(1999)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Palvelun laadun ulottovuudet ja henkilön sisäiset tilanne-tekijät palvelun laadun arvioinnissa.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Informaation harhaanjohtavuus - esimerkkinä laihdutusvalmistemarkkinointi.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuluttujan hintakuvan ja todellisen hintatason eroavaisuudet päivittäistavarakaupassa.
(1998)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuljetuksensuorittajan valintaan vaikuttavat tekijät.
(1998)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Menestyksellinen myyntikäyttäytyminen myyjän, johdon ja asiakkaiden mielestä.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Palvelujen kehittämisen vaiheet. Case-tutkimus Finnair Oy:ssä.
(1996)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma