Haku
Viitteet 1-6 / 6
Circulating Emotions, Sticky Feelings: Affective dynamics of the Fukushima Daiichi nuclear disaster in a hybrid media environment
(Tampere University, 2020)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Yhdeksän magnitudin maanjäristyksen ja sen nostattaman tsunamin alkuun saattamaa Fukushima Daiichin ydinvoimalaonnettomuutta maaliskuussa 2011 voidaan pitää lähes yhtäaikaisesti kasautuneiden tapahtumien sarjana, joka ...
Interaction in the Domestication of Social Media
(2014)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Vuorovaikutus sosiaalisen median kotouttamisessa
Tämän tutkimuksen aiheena on sosiaalisen median piirissä tapahtuva ansykroninen vuorovaikutus. Tehtävänä on selvittää, miksi toimijat noudattavat vuorovaikutuksessaan ...
Sociability and Sense of Community among Users of Online Services
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Yhteisöllisyyden kokemuksia voi syntyä myös verkossa
Tutkimus tarkastelee yhteisöllisyyttä ja sen ilmenemistä verkkovälitteisessä vuorovaikutuksessa. Tulokset osoittavat, että yhteisöllisyyden kokemuksia ja yhteisöllistä ...
Disconnected online : A social psychological examination of online hate
(Tampere University Press, 2018)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Sosiaalinen media tarjoaa käyttäjilleen edistyneitä mahdollisuuksia vuorovaikutukseen ja laajojen sosiaalisten verkostojen luomiseen. Näiden mahdollisuuksien myötä on kuitenkin syntynyt myös uusia aggression ja sosiaalisten ...
Individual Innovativeness in Higher Education : Antecedents and Consequences
(Tampere University, 2020)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Today, intense competition among higher education institutions (HEIs) is ongoing to achieve cutting-edge publications, attain research funding, possess scientific patents, keep abreast of emerging technologies and adapt ...
Towards Thriving or Draining? Psychosocial Well-Being Implications of Social Media Use at Work
(Tampere University, 2022)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Työelämä on muuttunut vauhdilla, minkä vuoksi työntekijät ovat alkaneet käyttää enenevissä määrin edistyksellisiä teknologioita kuten yhteistyöalustoja ja sosiaalisen median alustoja työtarkoituksiin. Koska sosiaalinen ...