Haku
Viitteet 1-4 / 4
Z-sukupolven suhtautuminen mainontaan Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Onnistunut brändin hallinta B2B-markkinoilla sosiaalisen median avulla
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Brändin ja brändin hallinnan merkitys on korostunut sosiaalisen median aikakaudella. Kuluttajamarkkinoiden puolella brändin merkitys on tiedostettu jo pitkään ja brändin hallintaa on tutkittu jo paljon. B2B-puolen brändin ...
Naisbloggaajien tasa-arvoa käsittelevät kirjoitukset refleksiivisenä vaikuttamisena: Retorinen analyysi
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Poliittinen osallistuminen on muutoksessa, ja tietoyhteiskunnan kehittyminen on luonut uusia tilaisuuksia yksilöille tuoda mielipiteitään esiin. Bloggaaminen yhtenä sosiaalisen median muotona tarjoaa kenelle tahansa ...
Sosiaalisen median käytön vaikutukset nuorten hyvinvointiin
(2019)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Sosiaalisen median käyttö on yleistynyt viime vuosien aikana merkittävästi ja suurin osa nuorista käyttää sosiaalista mediaa päivittäin. Sosiaalisen median käytön vaikutuksia ei vielä tarkkaan tunneta, sillä ilmiö on varsin ...