Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemus ja sen vaiheet puettavan urheiluteknologian omaksumisessa - Case Polarin aktiivisuusrannekkeet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida asiakaskokemusta ja sen vaiheita puettavan urheiluteknologian omaksumisessa. Tämä tapahtuu tarkastelemalla asiakaskokemusten muotoutumista sekä onnistuneiden ...
NPS-mittarin käyttöönotto vahinkovakuutusyhtiön asiakas- ja korvauspalvelussa : Case: Keskinäinen vakuutusyhtiö Turva
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Suomen vahinkovakuutusmarkkinoilla on käynnissä murrosvaihe, jossa vakuutusalan pitkään samankaltaisena säilynyt liiketoimintalogiikka ei enää riitä ylläpitämään kilpailukykyä ja aiemmin saavutettua vahvaa markkina-asemaa. ...
Kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvän asiakaskokemuksen piirteet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa ja analysoida, millaisia piirteitä kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvässä asiakaskokemuksessa esiintyy. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu kolmesta osiosta. ...
Digitaalinen asiakaskokemus vakuutusalalla
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitalisaation ja teknologisten innovaatioiden seurauksena vakuutusalan liiketoimintaympäristö on muuttunut ja liiketoimintamallit uudistuvat. Vakuutusyhtiöt ovat siirtäneet palveluitaan verkkoon ja samalla henkilökohtaisen ...
Asiakkaan kokemus osana yrityksen palvelumuotoilua : Case Joiku of Life Oy
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemusten merkitys nykyisessä palveluiden yhteiskunnassa on suuri. Sen vuoksi yritysten tulee huomioida miten asiakas kokee palvelun ja miltä palvelu asiakkaasta tuntuu. Palvelumuotoilun avulla on mahdollista ...