• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-4 / 4

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Miten opetussuunnitelma ja käytäntö keskustelevat keskenään? Puheenvuoro tekstiilityön opettajille 

Vilander, Sanna (2015)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen teoreettinen tarkoitus on avata lyhyesti koulukäsityöhön liittyviä keskeisiä käsitteitä sekä kuvailla koulukäsityön historiallisia taustoja ja tarkastella peruskoulun opetussuunnitelmia tekstiilityön kehityksen ...
Linkki tiedostoon

Ympäristötiedon oppikirjojen tehtävät ja perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden oppimiskäsitykset 

Hirvonen, Ville (2014)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten ympäristö- ja luonnontiedon oppikirjojen tehtävät tukevat perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden tavoitteita ja sen oppimiskäsityksiä peruskoulun kuudennella luokalla. ...
Linkki tiedostoon

Oppilasyksilön konstruktio valtakunnallisissa opetussuunitelmissa 

Tuominen, Milla; Wendelin, Christina (2014)
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen oppilasyksilön konstruktio alakoulun valtakunnallisissa opetussuunnitelmissa on eri aikoina ollut. Tarkastelun kohteeksi rajattiin alakoulun opetussuunnitelmakomitean ...
Linkki tiedostoon

Curricular power : who influences the curriculum development in Tanzania? 

PAALANEN, MONA (2014)
Pro gradu -tutkielma
This study explores primary school curriculum development in Tanzania. Curriculum development is part of a wider socio-political discussion within a society, and has powerful implications in overall educational planning. ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Kasvatustieteiden yksikkö - School of Education (4)
Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Kasvatustiede, luokanopettajan koulutus - Class Teacher Education (4)
Kielifi (3)en (1)JulkaisutyyppimasterThesis (4)Avainsanat
opetussuunnitelma (4)
curriculum (1)decentralisation (1)desentralisaatio (1)education (1)kokonainen käsityö (1)konstruktio (1)koulukäsityö (1)koulutus (1)käsityö (1)oppikirja (1)oppilasyksilö (1)oppimiskäsitykset (1)ositettu käsityö (1)power (1)sisällön analyysi (1)sisällönanalyysi (1)Tansania (1)Tanzania (1)tekstiilityön opettaja (1)valta (1)yhteinen käsityö (1)ympäristö- ja luonnontieto (1)Julkaisuvuosi2015 (1)2014 (3)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja