• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-4 / 4

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Academic Integration of Mainland Chinese Students in Germany 

Li, Hanwei (2017)
article
Linkki tiedostoon

Communities of Practice in Higher Education : Contradictory Narratives of a University-Wide Curriculum Reform 

Annala, Johanna; Mäkinen, Marita (2017)
article
Linkki tiedostoon

The Role of Curriculum Theory in Contemporary Higher Education Research and Practice 

Lindén, Jyri; Annala, Johanna; Coate, Kelly (Emerald, 2017)
bookPart
In the light of recent debates on the possible issues in curriculum studies, formulated particularly in the field of sociology of education, this paper discusses the role and the importance of curriculum theories in higher ...
Linkki tiedostoon

Speechlessness, anxiety, and confusion in a teacher education student group 

Räihä, Pekka; Moilanen, Pentti; Dobozy, Eva; Saukkonen, Sakari (2018)
article
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Kasvatustieteiden tiedekunta - Faculty of Education (4)
Kieli
en (4)
Julkaisutyyppiarticle (3)bookPart (1)Avainsanat
higher education (4)
korkeakoulutus (2)academic integration (1)Bernstein (1)Chinese student (1)community of practice (1)crisis (1)critical approach (1)curriculum (1)curriculum as process (1)curriculum reform (1)Germany (1)narrative analysis (1)normative theory (1)opettajankoulutus (1)opetusssuunnitelma (1)psychodynamic theory (1)psykodynaaminen teoria (1)social integration (1)teacher education (1)Julkaisuvuosi2018 (1)2017 (3)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja