Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sosiaalisen median identiteettikuplat : miten itsetunto ja yksinäisyys ovat yhteydessä identiteettikupliin sitoutumiseen?
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median rooli erilaisten sosiaalisten kuplien syntymisessä on herättänyt paljon keskustelua viime vuosina. Sosiaalisen median identiteettikuplia koskevan teorian mukaan samassa identiteettikuplassa olevat yksilöt ...
Ammatillinen sosiaalisen median käyttö – työn vaatimus vai voimavara? : tarkastelussa Y-sukupolven edustajat viidestä asiantuntijaorganisaatiosta
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä sosiaalipsykologian pro gradu -tutkielma tarkastelee ammatillista sosiaalisen median käyttöä 1980–1990-luvulla syntyneen Y-sukupolven keskuudessa. Y-sukupolvi on avainasemassa sosiaalisen median käytön lisääntyessä ...
Suomalaisnuorten kyberrikosuhrikokemukset ja niitä selittävät tekijät
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Internetin kehitys, digitalisaatio ja kaikkien saatavilla oleva teknologia ovat yhdessä vaikuttaneet siihen, että ihmiset käyttävät yhä enenevässä määrin internetiä palveluineen helpottamaan jokapäiväistä elämäänsä. Internet ...
Sosiaalisen median rooli nuoren aikuisen mielenterveydessä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä sosiaalipsykologian pro-gradu -tutkielma tarkastelee sosiaalisen median ongelmakäytön yhteyttä nuorten aikuisten psyykkiseen kuormittuneisuuteen. Nuorten aikuisten mielenterveys on viime vuosien aikana huonontunut ja ...
Fat shaming ja lihavuusdiskurssit sosiaalisessa mediassa : #fatshamingweek Twitterissä lokakuussa 2013
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani, miten lihavuutta tuotettiin Twitterin #fatshamingweek (FSW) -keskustelussa lokakuussa 2013. Fat shaming viittaa lihavien häpäisyyn tai heihin kohdistuvaan alentavaan puheeseen. Tässä ...
#FinnishBeer : suomalainen panimoteollisuus Facebookissa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani laadullisen sisällönanalyysin keinoin miten kotimainen panimoteollisuus hyödyntää mainonnassaan Facebookia. Tarkastelemalla suomalaisten alkoholivalmistajien Facebook-sisältöjä ja ...