Haku
Viitteet 1-10 / 19
Sosiaalinen media opettajankoulutuksessa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus on selvittää sosiaalisen median käyttöä Hämeen ammattikorkeakoulun Ammatillisen opettajakorkeakoulun opettajien työssä. Sosiaalisen median mahdollisuudet ovat hyvin monipuoliset ja monipuolisuudessa ...
Organisaation maineriskit sosiaalisessa mediassa - Case Tekes
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Internetin mahdollistettua ajasta, maantieteellisestä sijainnista ja resursseista riippumattoman viestinnän on sidosryhmien rooli maineen rakentumisessa voimistunut entisestään. Tietoa on saatavilla enemmän kuin koskaan ...
Skaalautuvat arkkitehtuurit: perusta sosiaaliselle medialle
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Viimeisen vuosikymmenen aikana sosiaalisen median nousu on luonut uusia tapoja sekä sisällön tuottamiseen että sisällön seuraamiseen ja etsimiseen. Suositut sosiaalisen median palvelut keräävät miljoonia, jopa satoja ...
"Hullua olla käyttämättä" : korkeakoulukirjastojen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten korkeakoulukirjastot viestivät sosiaalisessa mediassa: mitä välineitä käytetään, miten niitä käytetään, ja kuinka vuorovaikutuksellista viestintä on. Tutkimuksen aineiston keräsin ...
Verkkotyökalujen ja sosiaalisen median hyödyntäminen lähidemokratiassa ja kunnallisessa päätöksenteossa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media ja verkkotyökalut ovat osa kansalaisten arkipäivää. Vuorovaikutteisuus leimaa myös julkisen sektorin tehtäviä ja organisaatiokulttuurissa sekä viestinnässä tapahtuneita muutoksia, joihin IT-teknologian ...
Facebook-aktiivit ja vanhan tien kulkijat : Facebookiin kuulumattomien ja aktiivikäyttäjien profilointia
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimus on jatkoa kandidaatin tutkielmalle, jossa tutkittiin Facebookin aktiivikäyttäjien profiilitoimintaa ohjaavia tekijöitä minuuden esityksissä. Identiteettejä rakennetaan nykyään myös verkossa ja nettiyhteisöt ...
Vakuutusyhtiö ja asiakas arvon yhteisluojina sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta lähes kaikkeen liiketoimintaan viimeisten vuosien aikana. Se on mahdollistanut yrityksen läsnäolon asiakkaan arjessa uudella tavalla. Myös suomalaiset vakuutusyhtiöt ovat osallistuneet ...
Syntyykö verkostoissa yhteisöllistä tietämystä? - Eri organisaatioissa ja maantieteellisesti eri paikoissa toimivien asiantuntijoiden verkostojen tiedonluomisesta, case-AVO
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassa tavoitteena on kuvata eri organisaatioissa toimivien maantieteellisesti erillään olevien asiantuntijayhteisöjen toimintaa ja siinä tapahtuvaa kehittämistä ja menetelmiä. Teoreettisena viitekehyksenä ...
Sosiaalinen media viranomaisen kriisiviestinnän välineenä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu tutkielmassa tarkastelen sosiaalista mediaa viranomaisen ulkoisen kriisiviestinnän näkökulmasta. Pyrin selvittämään, millaisia uusia viestintäkäytäntöjä internet ja sosiaalinen media ovat mahdollistaneet, ...