Haku
Viitteet 1-10 / 12
Miten ihmiselle myydään tarina itsestään? : narratiivinen identiteettikäsitys yrityskertomuksen lähtökohtana
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Gradun tarkoituksena on tuottaa näkökulmia yritysten tarinankerontaan. Pyrin narratologisten käsitteiden avulla selkiyttämään markkinointiviestinnän alalla käytettävää kertomuksiin liityvää terminologiaa määrittelemällä ...
Marimekko as a building block of online identity : representations of the self and Marimekko in Instagram users’ posts
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä Pro Gradu -tutkielma on tehty tunnetun suomalaisen design-yrityksen, Marimekon, innoittamana mutta taloudellisesti riippumattomasti. Tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaisissa yhteyksissä Marimekko esiintyy ...
"On hyvä olla siellä missä asiakkaatkin ovat" - Yleiset kirjastot sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median työkäyttö on viime vuosina arkipäiväistynyt kuntasektorilla. Yleiset kirjastot ovat nuorisotoimen ohella aktiivisimpia sosiaalisen median käyttäjiä.
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli ...
Vuorovaikutus Helsingin pormestariehdokkaiden Twitter-keskusteluissa kuntavaaleissa 2017
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median keskeisimpänä piirteenä pidetään mahdollisuutta vuorovaikutukseen. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että poliitikot eivät useimmiten hyödynnä tätä ominaisuutta sosiaalisen median käytössään. Suomessa poliitikkojen ...
Henkilöbrändäys Twitterissä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Henkilöbrändäyksen merkitys korostuu enenevissä määrin niin työnhaussa, politiikassa kuin yritysmaailmassakin. Vahvan henkilöbrändin omaava löytää mieleisen työpaikan, luo sulavasti verkostoja ja menestyy urallaan paremmin ...
Sosiaalinen media asiakaspalvelukanavana aluehallintovirastossa : mahdollisuudet vuorovaikutteisuuden näkökulmasta
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Jokainen organisaatio haluaa palvella asiakkaitaan paremmin. Sosiaalisen median avulla asioinnista on mahdollista tehdä helpompaa, tehokkaampaa ja vuorovaikutteisempaa. Asiakkaille voidaan tarjota mahdollisuuksia asioida ...
Sosiaalisessa mediassa jaettu lapsuus : Lasten kokemuksia sharenting-ilmiöstä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee lasten suhtautumista vanhempien tekemään arkijakamiseen sosiaalisen median alustoilla, eritoten Facebookissa. Tutkimus keskittyy erityisesti valokuviin. Sharenting-ilmiön nimi juontuu ...
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Variaatiosta ja sen funktioista nuorten porilaisten puhutuissa ja kirjoitetuissa keskusteluissa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen tutkielmassani variaatiota ja sen funktioita puhutuissa ja kirjoitetuissa keskusteluissa. Tutkielman keskeisenä tavoitteena on selvittää, millä tavoin puhutut keskustelut ja kirjoitetut WhatsApp-keskustelut ...
Iso vai Pikku Kakkonen? : monikanavaisuuden tavoitteet suhteessa julkisen palvelun tehtävään lastenohjelmassa Pikku Kakkonen
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa tutkitaan sitä, miksi Pikku Kakkonen toimii monikanavaisesti, mitä kohderyhmiä Pikku Kakkonen eri kanavillaan tavoittelee ja miten julkisen palvelun tehtävä näyttäytyy Pikku Kakkosen monikanavaisessa ...