• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-4 / 4

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Ylirajainen tila sosiokulttuurisen oppimisen ympäristönä: Fenomenografia venäjänkielisten nuorten elämästä rajan läheisyydessä 

WRIGHT, HELENA (2014)
Lisensiaatintyö
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää venäjänkielisten nuorten käsityksiä elämästä ylirajaisessa tilassa. Ylirajaisuutta tarkasteltiin mikrotasolla eli tutkittiin nuorten ei-institutionaalisia suhteita ja toimintaa. ...
Linkki tiedostoon

Se on ihan semmosta jatkuvaa työskentelyä sen eteen, että saatais aina se paras sille lapselle. Luokanopettajien käsityksiä oppilasarvioinnista 

Nieminen, Kati (2014)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä opettajilla oli oppimisen ja erityisesti matematiikan oppimisen arvioinnista perusopetuksen alaluokilla. Tutkimuksella pyrittiin lisäämään ymmärrystä arvioinnin ...
Linkki tiedostoon

Lastentarhanopettajien käsityksiä toimivasta tiimistä sekä sen ja työhyvinvoinnin välisestä suhteesta 

Ruuska, Anna-Mari (2014)
Pro gradu -tutkielma
Päiväkodin työntekijät työskentelevät yleensä moniammatillisissa tiimeissä lapsiryhmissä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää päiväkodeissa työskentelevien lastentarhanopettajien käsityksiä toimivasta tiimistä sekä ...
Linkki tiedostoon

Tarkastelussa kasvatustieteen opiskelijoiden ja opettajien käsitykset pro gradu -tutkielmaohjauksesta 

LUUKKONEN, KARIN (2014)
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmani päätarkoitus kiinnittyy kasvatustieteen pääaineopiskelijoiden sekä opettajien ohjauskäsitysten ja -kokemusten tarkasteluun pro gradu -tutkielmaohjauksen viitekehyksessä Tampereen yliopistossa. Keskeisenä ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)Kasvatustieteiden yksikkö - School of Education (4)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatKasvatustiede - Education (2)Kasvatustiede, luokanopettajan koulutus - Class Teacher Education (1)Kasvatustiede, varhaiskasvatus - Early Education (1)Kielifi (4)Julkaisutyyppi
masterThesis (4)
Avainsanat
fenomenografia (4)
fenomenografinen analyysi (1)graduprosessi (1)identiteetti (1)käsitys (1)lastentarhanopettaja (1)maahanmuutto (1)matematiikka (1)mentoriointi (1)nuori (1)ohjaussuhde (1)oppilasarviointi (1)Pro gradu -tutkielma (1)pro gradu -tutkielmaohjaus (1)sosiokulttuurinen oppiminen (1)sosiokulttuurinen sopeutuminen (1)toimiva tiimi (1)työhyvinvointi (1)varhaiskasvatus (1)ylirajaisuus (1)Julkaisuvuosi
2014 (4)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja