Haku
Viitteet 1-9 / 9
"Twitterin perusteella taisi Oatly sörkätä muurahaispesään #maitomyytit-kampanjallaan": Oatlyn Maitomyytit-kampanjan vastaanoton diskurssit Twitterissä
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkielmassa tarkastelen sitä, millaisia diskursseja on löydettävissä kaurapohjaisia elintarvikkeita valmistavan Oatlyn Maitomyytit-kampanjaan liittyvästä keskustelusta Twitterissä ja millaisia reaktioita kampanjan ...
Vuorovaikutusasetelmat ja retoriset keinot ehkäisevän päihdetyön verkkokeskusteluissa
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassa tarkastellaan sosiaalisessa mediassa järjestettyjä ehkäisevän päihdetyön keskusteluja. Tavoitteena oli löytää keskusteluista erilaisia vuorovaikutusasetelmia ja retorisia keinoja. Tarkoituksena on tuoda näkyväksi ...
Eläin tarhassa : eläintarhan yhteiskunnalliset tehtävät Korkeasaaren viestinnässä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Eläintarhojen yhteiskunnallinen rooli voidaan aiemman tutkimuksen perusteella jakaa neljään päätehtävään, joita ovat luonnonsuojelu, kasvatus, tiede ja viihde. Eläintarhojen tehtävä on toimia luonnon monimuotoisuuden ...
Fat shaming ja lihavuusdiskurssit sosiaalisessa mediassa : #fatshamingweek Twitterissä lokakuussa 2013
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani, miten lihavuutta tuotettiin Twitterin #fatshamingweek (FSW) -keskustelussa lokakuussa 2013. Fat shaming viittaa lihavien häpäisyyn tai heihin kohdistuvaan alentavaan puheeseen. Tässä ...
Vissyä limellä viinilasista: Sober curious -ilmiö suomalaisten vaikuttajien Instagram-sisällöissä
(2023)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten sober curious -ilmiöstä puhutaan suomalaisten vaikuttajien Instagram-sisällöissä. Sober curious -ilmiö on kehittynyt viimeisen vuosikymmenen aikana etenkin sosiaalisessa ...