Haku
Viitteet 1-3 / 3
”Bort från allt vad vardagsstress och wifi innebär” : Diskursanalys av Instagram-bildtexter av några svenska researrangörer
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Aina 1970-luvulle asti yritysviestintä perustui pitkälti yksisuuntaiseen viestintään. Nykypäivän sosiaalinen media on muuttanut myös yrityksen markkinointiviestintää voimakkaasti ja antanut sijaa sen kehittämiselle yhä ...
Marimekko as a building block of online identity : representations of the self and Marimekko in Instagram users’ posts
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä Pro Gradu -tutkielma on tehty tunnetun suomalaisen design-yrityksen, Marimekon, innoittamana mutta taloudellisesti riippumattomasti. Tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaisissa yhteyksissä Marimekko esiintyy ...
Vissyä limellä viinilasista: Sober curious -ilmiö suomalaisten vaikuttajien Instagram-sisällöissä
(2023)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten sober curious -ilmiöstä puhutaan suomalaisten vaikuttajien Instagram-sisällöissä. Sober curious -ilmiö on kehittynyt viimeisen vuosikymmenen aikana etenkin sosiaalisessa ...