Haku
Viitteet 1-3 / 3
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Digitaalinen vuorovaikutus kaupunkilaisten sitouttamisessa ja osallistamisessa : Facebookin kaupunkiryhmät ja muut digitaaliset alustat
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kaupungit ympäri maailman kohtaavat arjessaan monenlaisia haasteista. Siinä missä syrjäiset paikat kärsivät asukaskadosta, kamppailevat suosituimmat paikat väenpaljouden aiheuttamista ongelmista, kuten saasteista ja ...
#FinnishBeer : suomalainen panimoteollisuus Facebookissa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani laadullisen sisällönanalyysin keinoin miten kotimainen panimoteollisuus hyödyntää mainonnassaan Facebookia. Tarkastelemalla suomalaisten alkoholivalmistajien Facebook-sisältöjä ja ...