Haku
Viitteet 1-2 / 2
Becoming Valuable Selves. Self-Promotion, Gender and Individuality in Late Capitalism
(Tampere University Press, 2012)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksen aiheena on itsen markkinointi, jolla tarkoitetaan arkista ja jokapäiväistä ilmiötä: ihmiset pyrkivät kehittämään ja muokkaamaan itseään ja minuuttaan eri tilanteissa ja eri tavoin saavuttaakseen menestystä tai ...
Lähisuhteet ja nationalismi : Aate, tunteet ja sukupuoli Tengströmin perheessä 1800-luvun puolivälissä
(Tampereen yliopisto, 2019)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Tutkin väitöskirjassani, miten lähisuhteet ja kansallisuusaate limittyivät Tengströmin yliopistoperheen keskinäisessä kanssakäymisessä 1800-luvun puolivälin Suomessa. Perheen asema oli keskeinen suomalaisuusaatteen nousussa, ...