Haku
Viitteet 1-3 / 3
Digitaalisen markkinoinnin mittariston luonti ja suorituskyvyn mittaaminen B2B-yrityksessä : case Eatech Oy
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Alati digitalisoituva maailma ja saatavilla olevat uudet markkinoinnin työkalut pakottavat yritykset hyödyntämään digitaalista markkinointia, jotta ne pysyvät mukana kilpailussa. Kuten markkinointia yleensäkin, tulee myös ...
Toimintaympäristön seurannan kyvykkyydet : toimintatutkimus
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritykset kohtaavat jatkuvasti muutoksia, mitkä ovat peräisin heidän toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista. Yritysten tulee kyetä ennakoimaan ja mukautumaan näihin muutoksiin omassa toiminnassaan. Ennakointi ...
Arvostava kehittäminen pk-yrityksissä
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän toimintatutkimuksen aiheena on arvioida organisaation kehittämisen menetelmää nimeltään arvostava kehittäminen. Tutkimuksenkohde on pienimuotoisesti ohjattu organisaation kehittämisen prosessi, jonka ohjasin pk-yrityksen ...