Haku
Viitteet 1-6 / 6
Puolueiden puheenjohtajien argumentaatio Twitterissä vuoden 2019 eduskuntavaalien alla
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Helsingin kaupunginvaltuutettujen ja kansalaisten välinen vuorovaikutus Twitterissä yhden kokousviikon aikana
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitter sosiaalisena mediana tarjoaa poliitikoille mahdollisuuden vuorovaikutukseen kansalaisten ja muiden sidosryhmien kanssa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että poliitikot eivät vielä täysin hyödynnä tätä mahdollisuutta ...
Vuorovaikutus Helsingin pormestariehdokkaiden Twitter-keskusteluissa kuntavaaleissa 2017
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median keskeisimpänä piirteenä pidetään mahdollisuutta vuorovaikutukseen. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että poliitikot eivät useimmiten hyödynnä tätä ominaisuutta sosiaalisen median käytössään. Suomessa poliitikkojen ...
#vaalit2015 Live-tviittaaminen vaalikeskustelun aikana
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Televisioidut vaalikeskustelut ovat herättäneet keskustelua jo vuosikymmenten ajan. Nykyisin vaalikeskustelut ovat vaalikampanjoinnin keskeisimpiä tapahtumia, joita kommentoidaan perinteisen median lisäksi myös sosiaalisessa ...
Kansakunnan oma selfiekeppi? Poliittisen henkilöbrändin rakentuminen Twitterissä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitter julkisena palveluna mahdollistaa suoran viestinnän laajalle yleisölle. Poliittiselle henkilölle Twitter onkin hyvä väline vuorovaikutukseen kansalaisten kanssa, ja se edesauttaa oman brändin rakentamista. Twitterissä ...
Puolueet sosiaalisessa mediassa
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus käsittelee suomalaisten eduskuntapuolueiden sosiaalisen median käyttöä. Mielenkiinnon kohteena tutkimuksessa oli erityisesti se, miten puolueet ovat ottaneet sosiaalisen median osaksi viestintäänsä. Tutkimuksessa ...