Haku
Viitteet 1-2 / 2
Kulttuuriset sisällöt eri kohdemarkkinoille suunnatuissa tuotekuvausteksteissä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa käsitellään suomalaisen kosmetiikkayritys Lumenen verkkosivujen tuotekuvausten kulttuurisia sisältöjä. Tarkemman tarkastelun ja vertailun kohteina ovat yrityksen suomalaiselle kohdeyleisölle suunnatut ...
Työnantajakuvan rakentuminen käännöstoimistojen verkkosivustoilla
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa nostetaan esiin aiemmissa tutkimuksissa vähäiselle huomiolle jäänyt aihe: käännöstoimistojen työnantajakuva. Ensimmäinen tutkimuskysymys on, minkälaista työnantajakuvaa käännöstoimistot luovat ...