Haku
Viitteet 1-9 / 9
Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto. Median markkinoituminen ja televisioituminen
(Vastapaino, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksessa analysoidaan sekä määrällisen sisällönerittelyn että laadullisten tapaustutkimusten avulla vuosien 1996-2001 Ilta-Sanomia ja Iltalehtiä. Määrällisessä analyysissa selvitetään, kuinka paljon ja minkälaista ...
The Regional Newspaper in Post-Soviet Russia
(Tampere University Press, 2002)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksen kohteena ovat ne muutokset, joita venäläisessä sanomalehdistössä ja journalismissa tapahtui 1980-luvun lopun poliittisten reformien aikana ja Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen. Tutkimus kohdistuu alueelliselle ...
080808 : Venäjän Georgian sodan geopoliittiset tarinalinjat länsimaisessa sanomalehdistössä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Geopoliittiset tarinalinjat ovat tulkintoja, joilla rakennetaan tietynlaista geopoliittista maailmaa. Erilaiset geopoliittiset tekstit ovat väyliä, joita pitkin geopoliittiset tarinalinjat saavuttavat suuren yleisön ja ...
Oma Olivia, activating audiences in content production - Production of media content through audience participation
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
With the development of the internet, media and its formats have started changing. New online media formats have enabled more audience participation in the production of media content, and this has given space for innovation ...
Hukattu mahdollisuus : paikallisen median tehtävät, toiminta ja kehitys Kosovossa vuosina 1999-2013
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kosovo nousi kansainvälisen huomion keskipisteeseen keväällä 1999, kun diplomaattiset pyrkimykset alueen kiristyneen tilanteen ratkaisemiseksi ajautuivat umpikujaan ja NATO alkoi pommittaa serbikohteita Kosovossa ja ...
Media Brand Portfolio Management: a Case Study on Sanoma
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The starting point of this research is the assumption that changes in media markets are driven by the digital revolution that bring new forms of media and encourage new consumption patterns. Media companies need to provide ...
From diversity to cross-culturalism: the evolution of human resource training within the canadian broadcasting corporation
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The objective of this master's thesis is to investigate the transformation of human resource management regarding a particular area of professional training and development. Specifically, the evolution of diversity training ...
Romanikerjäläiset Euroopan Toisina. Kuvitellun Euroopan rakentuminen Helsingin Sanomien romanikerjäläisiä koskevassa kirjoittelussa vuonna 2010
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma tarkastelee sitä, millaista käsitystä Euroopasta rakennettiin romanikerjäläisiä käsittelevässä kirjoittelussa Helsingin Sanomissa vuonna 2010.
Tutkielma on luonteeltaan empiirinen. Sen aineisto ...
Tekemällä oppii. Mediakasvatusta Ylen Mediabussi-hankkeessa vuonna 2012.
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimukseni kohteena on Yleisradion mediakasvatushanke Mediabussi, joka aloitti vuonna 2007. Pro gradun tavoitteena on ymmärtää, millaista mediakasvatusta media rakentaa. Tutkimuksessa lähestytään mediakasvatusta siis ...