Haku
Viitteet 1-10 / 288
Sosiaalisen median hyödyntäminen eksperimentoinnissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kandidaatintyön tavoitteena oli selvittää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen lean startup -metodologian kontekstissa tapahtuvassa eksperimentoinnissa ja sen haasteissa. Eksperimentointia jäsenneltiin sen eri vaiheiden ...
Urheilijoiden yhteistyökumppanuudet ja niistä viestiminen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka urheilijoiden yhteistyökumppanuudet vaikuttavat urheilijoiden viestintään Instagramissa. Tutkimuksessa tarkastellaan niin sanottuja marginaalilajeja edustavien suomalaisten ...
Henkilöstön asenteet työntekijälähettiläänä toimimiseen moniportaisessa organisaatiossa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median myötä työntekijöiden osallistumismahdollisuudet organisaation julkikuvan ylläpitämiseen ovat merkittävästi parantuneet. Vaikka organisaation maineen rakentaminen ja sidosryhmien tavoittaminen ovat ...
Datan alaiset : Kansanedustajien digitaalinen arki
(Tampereen yliopisto, 2021)
- report
Raportti tarkastelee kansanedustajien digitaalista viestintätyötä. Raportissa lähdetään liikkeelle oletuksesta, jonka mukaan viestintä on yhä merkittävämpi osa poliitikon työtä. Tähän vaikuttaa median yhä keskeisempi rooli ...
Julkaisun sisällön ja brändin vaikutus behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tutkimuksessa analysoidaan julkaisun sisältötyypin ja brändin vaikutusta behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa teknologia-alan kontekstissa.
Virkamies työntekijälähettiläänä: Oikeusrekisterikeskuksen työntekijöiden rooli sosiaalisen median toimijoina
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa keskitytään Oikeusrekisterikeskuksen virkamiesten työntekijälähettilyyttä ja sosiaalista mediaa koskevien asenteiden selvittämiseen. Tutkimuksen tarkoituksena on löytää konkreettisia kehitysideoita ...
Roolien välistä tasapainottelua: opettajien kokemuksia oppilaista kavereina tai seuraajina henkilökohtaisilla sosiaalisen median tileillä
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Sosiaalinen media on nykyään osa lähes jokaisen ihmisen arkea, minkä takia myös suuri osa opettajista ja oppilaista ovat sen käyttäjiä. Suomessa opettajien henkilökohtaista sosiaalisen median käyttöä on tutkittu vasta vähän ...
Circulating Emotions, Sticky Feelings: Affective dynamics of the Fukushima Daiichi nuclear disaster in a hybrid media environment
(Tampere University, 2020)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Yhdeksän magnitudin maanjäristyksen ja sen nostattaman tsunamin alkuun saattamaa Fukushima Daiichin ydinvoimalaonnettomuutta maaliskuussa 2011 voidaan pitää lähes yhtäaikaisesti kasautuneiden tapahtumien sarjana, joka ...
Terveysviestinnän vaikuttavuus sosiaalisessa mediassa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Terveysviestintä on enenevässä määrin siirtynyt lääkärin vastaanotoilta ja perinteisistä joukkoviestinnän kanavista sinne, missä ihmiset nykyään kuluttavat aikaansa: verkon sosiaalisen median alustoille. Pro gradu ...
Nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestintä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitteriä pidetään Suomessa elitistisenä sosiaalisen median kanavana ja Twitter-viestintää on Suomessa tutkittu erityisesti politiikkaan liittyen. Aiempaa tutkimusta nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestinnästä Suomessa ...