Trepo - Selaus nimekkeen mukaan
Viitteet 76442-76461 / 86720
-
Tulosohjaus ja -johtaminen Meritullissa strategisuuden näkökulmasta
(2006)
Pro gradu -tutkielma -
Tulosohjaus ja tulossopimukset hallinnon ohjausvälineinä
(2012)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää tulosohjauksen ja tulossopimusten käyttöä valtionhallinnossa ja sitä, miten lainsäädäntö vaikuttaa niiden käyttämiseen. Tavoitteena on selvittää, että mihin järjestelmä perustuu ... -
Tulosohjaus kansaneläkelaitoksen paikallishallinnossa vakuutuspiirien paikallisjohtajien näkökulmasta.
(2000)
Pro gradu -tutkielma -
TULOSOHJAUS PAIKALLISPOLIISISSA. Voiko poliisitointa mitata?
(2008)
Pro gradu -tutkielmaTutkielman aiheena on tulosohjaus poliisissa. Tutkielman kohteena on ollut Länsi-Suomen läänin 34:n poliisilaitoksen vuoden 2006 tulossopimukset ja vuoden 2005 tulosraportit. Tutkimuksen tarkoituksena on arviointitutkimuksen ... -
Tulosohjaus uudistuu - miten käy mittaamisen?
(2007)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksessa verrataan aikaisemmin vallalla ollutta tulosohjausmallia uudistuneeseen tulosohjausmalliin mittaamisen näkökulmasta. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitä mittareita valtion tutkimuslaitokset ovat ... -
Tulosohjausjärjestelmä valtion ohjausmallina Sisä-Suomen maistraatissa
(2015)
Pro gradu -tutkielmaTässä tutkimuksessa halutaan selvittää sitä, miten nykyinen tulosohjausjärjestelmä on muotoutunut julkishallintoa koskettavista johtamismalleista ja tuloksellisuusajattelusta sekä miten malli toimii 2010 luvulla maistraatin ... -
Tulosohjausmenettelyn toimivuus työvoima- ja elinkeinokeskuksissa.
(2001)
Pro gradu -tutkielma -
Tulosohjausprosessi budjetoinnin näkökulmasta Case-tapauksena sisäasiainministeriön poliisiosasto ja keskusrikospoliisi.
(1995)
Pro gradu -tutkielma -
Tulospalkitseminen terveydenhuollossa: Hoitajien suoriteperusteisen palkitsemisen merkityskokemukset reflektioteorian näkökulmasta tarkasteltuna
(2021)
Pro gradu -tutkielmaVäestön ikääntyminen ja hoidon sekä hoivan tarpeen kasvu on lisännyt terveydenhuollon palveluiden tarvetta ja kustannuksia. Muutoksista johtuen alalla työskentelevien hoitajien kuormitus on lisääntynyt, ja terveydenhuollon ... -
Tulospalkkauksen vaikutus työntekijöiden työskentelyyn tuloskeskeisessä organisaatiossa
(2024)
KandidaatintyöTämän tutkielman tavoitteena oli analysoida tulospalkkauksen vaikutusta kohdeyrityksen työntekijöiden työskentelyyn tuloskeskeisessä organisaatiossa. Päätutkimuskysymyksenä oli, miten työntekijät kokivat tulospalkkausmallin ... -
Tulospalkkio osana kokonaispalkitsemista
(2023)
Pro gradu -tutkielmaTutkielman tavoitteena on tutkia työntekijöiden näkemyksiä ja kokemuksia tulospalkitsemisesta. Tavoitteena on tarkastella tulospalkitsemisen vaikutuksia työntekijöiden motivaatioon sekä sitoutuneisuuteen, joista painopiste ... -
Tulospalkkioherkkyys palkitsemisessa : Toimitusjohtajan ja osakkeenomistajan varallisuuden välinen yhteys – Evidenssiä Suomesta
(2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on lisätä ymmärrystä toimitusjohtajan ja osakkeenomistajan varallisuuden välisestä suhteesta sekä siitä, miten toimitusjohtajan kompensaatio näyttäytyy tässä osapuolten varallisuuksien ... -
Tulospalkkiojärjestelmä erityisesti ohjausvälineenä - vaati-mukset järjestelmän rakentamiseen ja rakenteeseen.
(1998)
Pro gradu -tutkielma -
Tulospalkkiojärjestelmän toimivuus. Case: Pirkanmaan Osuuskauppa S-market ketju.
(2006)
Pro gradu -tutkielmaTUTKIMUS ON SALAINEN 25.9.2011 SAAKKA -
Tulospalkkiojärjestelmät ja kollektiiviset lisäeläkejärjestelmät työoikeuden näkökulmasta
(2019)
Pro gradu -tutkielmaTutkielman aiheena on tulospalkkiojärjestelmät ja kollektiiviset lisäeläkejärjestelmät työoikeuden näkökulmasta. Työoikeus on pääasiassa keskittynyt yksittäisen työntekijän ja työnantajan välisen oikeussuhteen normittamiseen ... -
Tulosperusteinen hankinta Suomessa
(Tampere University Press, 2016)
bookPart -
Tulosperusteinen hankintastrategia yksityisellä sektorilla: Toteutusmahdollisuudet ja -vaatimukset
(2024)
KandidaatintyöTulosperusteinen hankintastrategia on syntynyt vastaamaan toimintaympäristöjen lisääntyneeseen kilpailuun globalisaation takia. Toimintaympäristöjen yritysten strategioiden siirryttyä luomaan mahdollisimman paljon asiakasarvoa, ...