Trepo - Selaus tiedekunnan mukaan (- 2018)
Viitteet 41-60 / 940
-
Asiakaskokemuksen laadun arviointi ravintolakontekstissa
(2017)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on kuvata ravintolakokemuksen laadun arviointia ja kokemukselle keskeisiä laatutekijöitä liikenneasema-, lounas- ja illallisravintoloissa. Asiakaskokemukselle tai sen muodostumiselle ei ole ... -
Asiakaskokemus ja sen vaiheet puettavan urheiluteknologian omaksumisessa - Case Polarin aktiivisuusrannekkeet
(2018)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida asiakaskokemusta ja sen vaiheita puettavan urheiluteknologian omaksumisessa. Tämä tapahtuu tarkastelemalla asiakaskokemusten muotoutumista sekä onnistuneiden ... -
Asiakaslähtöisen liiketoiminnan dynaamiset kyvykkyydet yritysjohdon näkökulmasta
(2017)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkielman tavoitteena on kuvata, analysoida ja ymmärtää asiakaslähtöisiä dynaamisia kyvykkyyksiä yritysjohdon näkökulmasta. Yrityksen muutosvalmiutta heijastavat dynaamiset kyvykkyydet osoittautuvat tärkeiksi etenkin ... -
Asiakaslähtöisyys liikuntapalvelujen kehittämisessä viranhaltijan näkökulmasta
(2017)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on tarkastella asiakaslähtöisyyttä liikuntapalvelujen kehittämisessä viranhaltijan näkökulmasta. Tutkimuksessa pyritään selvittämään, miten asiakaslähtöisyys ilmenee palvelujen suunnittelussa ja ... -
Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät ja lisääntyvä vuorovaikutus henkivakuutusyhtiössä
(2017)
Pro gradu -tutkielmaSuomessa vakuutusyhtiöiden toimintaperiaatteet eivät ole juurikaan muuttuneet 1800-luvun jälkeen, mutta niiden markkinaympäristö on kuitenkin ollut merkittävän muutoksen alla viimeisten vuosien aikana. Ensinnäkin asiakkaiden ... -
Asiakastiedon käänteinen hyödyntäminen vakuutusyhtiössä : asiakastiedosta asiakkaan tiedoksi teknologian avulla
(2018)
Pro gradu -tutkielmaVakuutusyhtiöt ovat hyödyntäneet asiakasdataa aikojen saatossa omien prosessiensa suunnittelussa ja toteuttamisessa. Vakuutusasiakkaista kerätään tietoa laajamittaisesti perus- ja taustatiedoista vahinkokäyttäytymismalleihin ... -
Asiakasymmärrys ja sen johtaminen palvelualan yrityksissä
(2017)
Pro gradu -tutkielmaAsiakastiedon merkitys asiakkaan odotusten tunnistamisessa on tiedon digitalisoitumisen myötä kasvanut. Lisäksi globalisaatio on muuttanut käsitystä arvosta ja arvonluonnista, mikä korostaa asiakkaan ymmärtämisen tärkeyttä. ... -
Asiakkaan kokeman arvon ulottuvuudet B2B-kontekstissa : case: DS Smith
(2017)
Pro gradu -tutkielmaAsiakasarvo on markkinoinnissa pitkään tarkasteltu aihe, johon ei kuitenkaan vielä tähän päivää mennessä ole löydetty yhteneväistä, kattavaa määritelmää. Asiakasarvo on käsitteenä monitahoinen, ja sitä voidaan lähestyä ... -
Asiakkaan kokemus osana yrityksen palvelumuotoilua : Case Joiku of Life Oy
(2017)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemusten merkitys nykyisessä palveluiden yhteiskunnassa on suuri. Sen vuoksi yritysten tulee huomioida miten asiakas kokee palvelun ja miltä palvelu asiakkaasta tuntuu. Palvelumuotoilun avulla on mahdollista ... -
Asiakkaiden kanavointi konttorista virtuaalisiin kanaviin
(2018)
Pro gradu -tutkielma -
Asiantuntijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa
(2017)
Pro gradu -tutkielmaAsiantuntijoiden on osattava viestiä omasta osaamisestaan erottautuakseen kilpailuilla työmarkkinoilla. Samaan aikaan sosiaalinen media on mahdollistanut henkilöbrändin luomisen myös ihmisille, jotka eivät ole julkisuuden ... -
Asiantuntijayhteisö toiminnan yhteisöllisenä kehittäjänä : Case fysiatrian poliklinikka
Acta Electronica Universitatis Tamperensis : 1829 (Tampere University Press, 2017)
MonografiaväitöskirjaTässä tutkimuksessa tarkastellaan terveydenhuollon yksikön toiminnan kehittämistä yhteisöllisestä näkökulmasta. Tutkimuksen lähtökohtana on ajatus siitä, että terveydenhuollon toimintayksiköiden toiminnassa on erilaista ... -
Asiantuntijoiden näkemyksiä työterveyshuollon roolista työeläkekuntoutuksessa
(2018)
Pro gradu -tutkielmaEliniän pidentyminen ja vanhuushuoltosuhteen voimakas kasvu ovat pakottaneet Suomen muiden länsimaiden lailla pohtimaan, miten pidentynyt elinikä tulisi jakaa työssäolo- ja eläkeajan kesken, jotta tuloksena olisi taloudellisesti ... -
Asiantuntijuus Kempeleen valiokuntamallin valmistelussa
(2018)
article -
Assessing the financial accessibility of households and SMEs regarding financial services services in Vietnam – recommendations and solutions
(2018)
Pro gradu -tutkielmaImproving access to banking services, or in a broader sense, promoting the level of financial inclusion is simply defined as the rate of individuals and businesses that are able to use basic financial services, including: ... -
Assessing the role of green credit for green growth and sustainable development in Vietnam
(2018)
Pro gradu -tutkielmaBanks are considered as a low-emission and environmental friendly businesses. As the provider of capital through credit operations, banks play an vital, even decisive role in the implementation of development projects, in ... -
Asset bubbles in explaining top income shares
Tampere Economic Working Papers : 121/2018 (Tampereen yliopisto, 2018)
workingPaper -
Asuminen on osallistumista : kodin laajentuminen kaupunkitilaan puutarhahankkeissa
(Tampere University Press, 2017)
bookPart -
Asumistuki optimaalisen verotuksen näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielmaAsumistuki on sekä kustannusten että tuensaajien määrän perusteella Suomen sosiaaliturvajärjestelmän keskeisimpiä osia. Heikon työllisyystilanteen vuoksi asumistukikustannukset kasvavat nopeasti, rasittaen valtion taloutta. ... -
Autenttisuus brändien ja brändilaajennusten keskiössä : case Iittala
(2018)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida emobrändin ja brändilaajennusten autenttisuutta kuluttajien näkökulmasta. Tätä tarkoitusta lähestytään erittelemällä, miten emobrändin autenttisuus sekä brändilaajennuksen ...