Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Early career teachers’ sense of professional agency in the classroom : associations with turnover intentions and perceived inadequacy in teacher–student interaction

Heikonen, Lauri; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina (2017)

 
Avaa tiedosto
early_career_teachers.pdf (302.9Kt)
Lataukset: 



Heikonen, Lauri
Pietarinen, Janne
Pyhältö, Kirsi
Toom, Auli
Soini, Tiina
2017

Asia-Pacific Journal of Teacher Education 45 3
250-266
Kasvatustieteiden tiedekunta - Faculty of Education
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
doi:10.1080/1359866X.2016.1169505
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201711232790
Kokoelmat
  • Artikkelit [6140]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Becoming a Teacher – Student Teachers’ Learning Patterns in Teacher Education 

    Ahonen, Elsi; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina (2015)
    article
  • Teacher Ecological Self : Negotiating teacher ecological identity in the context of teacher education for sustainable development 

    Raus, Rea
    Acta Electronica Universitatis Tamperensis : 1867 (Tampere University Press, 2018)
    Artikkeliväitöskirja
    Väitöskirjassa tarkastellaan elinympäristömme vakavaa kestävyys- ja selviytymiskriisiä kasvatuksen ja koulutuksen näkökulmasta ja erityisesti opettajan ekologisen tietoisuuden ja identiteetin muotoutumisen haasteena. ...
  • Dynamics of Teacher Identity Construction : Indonesian Teachers in Finnish International Teacher Programme 

    Zen, Satia
    Tampere University Dissertations - Tampereen yliopiston väitöskirjat : 871 (Tampere University, 2023)
    Artikkeliväitöskirja
    Tässä väitöskirjassa tutkitaan opettajan identiteetin rakentumisen dynamiikkaa dialogista neuvottelua heijastavana narratiivisena prosessina kansainvälisen maisterikoulutusohjelman (ITP-International Teacher Programme) ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste